Časté otázky
Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré mi kladú moji zákazníci. Verím, že tieto informácie vám pomôžu získať jasnejší obraz o mojich službách a uľahčia vám rozhodovanie. Ak tu nenájdete odpoveď na vašu otázku, neváhajte ma kontaktovať – rád vám pomôžem s akýmikoľvek ďalšími otázkami.
-
Budete maľovať dve vrstvy?
Riadim sa pokynmi výrobcov, aby som s výrobkami, ktoré používam, dosiahol čo najlepší výsledok. Vo všeobecnosti jedna vrstva na dosiahnutie pekného povrchu nestačí. V zriedkavých prípadoch, keď sa vnútorné steny natierajú presne rovnakou farbou, môže stačiť jedna vrstva.
Na druhej strane, pri niektorých farbách sú potrebné tri vrstvy. -
Je jedno, akú farbu si vyberiem?
Nie je to jedno. Tónovaná farba stojí viac ako biela alebo magnólia a nedá sa vrátiť. Závisí to aj od existujúcich farieb, ktoré je potrebné prekryť – výrazná tmavomodrá a hnedá môžu trvať štyri až päť vrstiev, kým zmiznú. Červené a žlté nekryjú dobre a zvyčajne potrebujú ďalšiu vrstvu. Ak chcete prefarbiť hnedú farbu na žltú, buďte pripravení na dodatočné náklady a čas. Prefarbenie rovnakou farbou je oveľa jednoduchšie. -
Musíme sa odsťahovať kvôli maľovaniu?
Zvyčajne to nie je potrebné, ale obyvateľom to spôsobí určité nepríjemnosti. Urobím, čo bude v mojich silách, aby som minimalizoval akékoľvek rušenie a obišiel vás, ale budete sa musieť trochu prispôsobiť aj vy. Najlepší čas na diskusiu o logistike je vtedy, keď prídem na obhliadku. Každy priestor má svoje ťažkosti, no asi najťažšie je pre mňa schodisko. Je ťažké pracovať, keď obyvatelia chodia hore a dole, zatiaľ čo maliar používa rebrík. -
Musím si kúpiť farbu?
Ak si chcete kúpiť vlastnú farbu alebo ju už máte, je to v poriadku. S radosťou Vam kúpim farbu vo vašom mene, pretože vo všeobecnosti je mojou zodpovednosťou získať správny typ a povrchovú úpravu. -
Prečo ste drahší ako najať môjho priateľa/suseda?
Chápem, že nevyhrám každú prácu a že vždy existuje spôsob, ako sa ľudia pokúsia znížiť náklady. Je pravdepodobné, že váš sused alebo priateľ môže potrebovať radu. V takom prípade mi môžu poslať e-mail a ja sa pokúsim pomôcť. -
Ako by ste chceli dostať zaplatené?
Pri rezervácii požadujem zálohu vo výške 10 %. Beriem týždenné priebežné platby na väčšie projekty a konečnú platbu pri uspokojivom dokončení. -
Ako dlho vám to bude trvať?
Každý projekt je iný, ale pri uvedeni ceny vám poskytnem odhadovaný harmonogram. -
Aká je vaša dostupnosť?
Dám vám vedieť o mojej dostupnosti v čase cenovej ponuky. Môže sa zmeniť zo dňa na deň, preto si to znova skontrolujte, keď budete pripravení pokračovať.